
یک فنجان نوشته با طعم کتاب! ... من او را نمی فهمیدم؛ اما او را به دلیل اینکه نمی فهمیدم، نکشتم. شما او را نمی فهمیدید، و او را به دلیل آنکه نمی فهمیدید، به شنیع ترین شکل ممکن کشتید. و این اوج مصیبت انسان عصر ماست: له کردن آنهایی که نمی فهمیم شان، فهم خود را اوج فهم جهان دانستن...! xa0 ...من درون دهلیز تنگ و تاریکی از این تصمیم ها -از باید نباید ها- زندگی کردم، و همین مرا حقیرکرد. همه جا سد ساخت...
ادامه مطلب